Strona główna

środa, 11 września 2013

Golden Rose Holiday 63

Lato nieubłaganie zbliża się ku końcowi, a za okrem jesień w pełni nad czym bardzo ubolewam :(
Postanowiłam więc wypróbować lakier o wdzięcznej nazwie Holiday, którego zakup planowałam od dawna ale dopiero teraz udało mi się do dostać.

Lakier zapewnia efekt cukrowej posypki o matowym wykończeniu-  opis producenta w 100% trafny!

 Wystarczą dwie warstwy dla idelanego krycia, dodatkowo lakier bardzo szybko schnie.



 Mi efekt bardzo sie podoba, zarówno kolorek jak i struktura lakieru, fajna odmiana od codzinnych zwyklaków :) A co wy o nim sądzicie?

Pozdrawiam
Emilka

16 komentarzy:

  1. Mam go i uwielbiam, nawet dziś też pisałam o nim na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej ciekawie tutaj:) może poobserwujemy ? zapraszam do mnie na nowy makijaż ;)

    http://fashion-crown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne - śliczny efekt )
    wiem, że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale dzięki temu możemy się wszyscy znależć :)
    mam nadzieje, że się nie pogniewasz :)
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Sick! Just got a brand-new Pearl and I can now read your blog on my phone's browser, it didn't operate on my aged one.
    Dress up Games Foxhunting

    OdpowiedzUsuń
  5. mam go. lubię piaski, ale tylko przez pierwsze dwa dni. później stają się brudne i nieestetyczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też bardzo podchodzi!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra! Kiedy napiszesz coś nowego?

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na nowe wpisy z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award, będzie mi miło jeśli weźmiesz udział :) Zapraszam na www.beyourclown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kolorek i fajna faktura lakieru. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń