Strona główna

wtorek, 15 stycznia 2013

Brokatowe paznokcie

Lubię błyszczące paznokcie w praktycznie każdej wersji, a że mam dużo brokatów w różnych kolorach musiałam coś z nich wykombinować. Niektóre z nich wręcz patrzyły na mnie i wołały "tu jestem, nie zapominaj o mnie!" więc nie mogłam długo być obojętna...

 Oto efekty brokatowego romansu :)
Paznokcie malowałam warstwa białego lakiery i szybko obsypywałam dość grubą warstwą brokat
Po wyschnięcie wystarczy strzepać nadmiar brokatu i nałożyć grubą warstwę top coatu tak by nic nie haczyło.


Efekt bardzo mi się spodobał i na pewno będę do nich wracać. Niestety zdjęcia nie oddają w pełni ich uroku. Dzięki grubej warstwie brokatu paznokcie są twarde i trzymają się długo w nienaruszonej formie!

Pozdrawiam
Emilka



9 komentarzy:

  1. Witaj :)
    Dziękuję za odwiedziny. Bardzo ładny efekt Ci wyszedł z tym brokatem. Zazdroszczę długich pazurków. Mi wszystkie się połamały po 8w1 eveline i bede miała króciutkie na studniówkę :/
    Obserwuję i dodaję do blogrolla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo z mi odżywka 8w1 pomogła ale używam jej jako bazę pod lakier a nie tak jak zaleca producent.
      Również obserwuję:)

      Usuń
  2. świetny efekt, paznokcie wyglądają jak opruszone maleńkimi płatkami śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie aniołkowe, podobają mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciesze się, że się wam podobają!:)

    OdpowiedzUsuń