Strona główna

sobota, 9 marca 2013

Blogerskie lakiery Wibo Gel Like

Zacznę od tego, że bardzo zazdroszczę dziewczynom możliwości stworzenia własnego koloru lakieru!
Puste miejsce w szafie i szał na blogach to najlepszy dowód na to, że Wibo wybrało zdolne blogerki :)

Widzą kolekcję 10 lakierów bałam się, że wezmę je wszystkie... Ostatecznie zdecydowałam się na 3, oto one:





Pierwszy lakier, który wpadł do mojego koszyka to Peaches and cream czyli brzoskwinia rozbielona śmietanką. Lakier to projekt theoleskaaa.blogspot.com.
Dla idealnego krycia najlepiej nałożyć trzy warstwy lakieru, niestety nie schnie on zbyt szybko co jest nieco uciążliwe.

Wibo Gel Like Peaches and Cream





Drugi lakier to pastelowy odcień mięty zaprojektowany przez siouxieandthecit.,blogspot.com i nazwany Mint Sorbet. Ten kolorek kojarzy mi się z wiosną i myślę, że najładniej będzie wyglądał przy skórze muśniętej pierwszymi promieniami słońca. Niestety w tym wypadku lakier schnie jeszcze dłużej niż jego brzoskwiniowy poprzednik ale po trzech dniach dalej idealnie prezentował się na moich pazurkach.
Wibo Gel Like Mint Sorbet





Trzeci kolor jest najbardziej intensywny i ma idealnie dobraną nazwę Electric Orange. To drugi lakier zaprojektowany przez Siouxie. Pomarańczka kryje w sobie miliony drobinek,ma lepsze krycie i szybciej schnie od swoich poprzedników. Z całą pewnością będzie pięknie prezentować się przy opalonej skórze.


Wibo Gek Like Electic Orange


Wszystkie lakiery kosztują 5,99 i są dostępne w drogeriach Rossmann.




A czy wy również skusiłyście się na blogerską kolekcję lakierów? Który wpadł wam w oko?
:)




Emilka

12 komentarzy:

  1. zdecydowałam się na inne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. żaden mi się nie podoba :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne, ale jakoś nie szaleję na ich punkcie ;) ot, zwykłe kolorki, ale fajnie, że dziewczyny mają własne lakiery, to jest fajne.

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze dwa podobają mi się najbardziej :))

    OdpowiedzUsuń
  5. zakupiłam mint sorbet, kolor jest śliczny ale 2 warstwy długo schną;/

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nie mogę znaleźć nigdzie tego koloru The oleskaaa :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie byłam w Rossmannie i boję się, że nie zdążę ich kupić :(

    OdpowiedzUsuń
  8. kolory całej kolekcji bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten zielony jasny jest ładniutki. Ja mam 7 blue lake ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam miętowy, na prawdę śliczny kolorek, podoba mi się kolor drobinek, niebieściutkie. Jeszcze rozejrzę się za tym brzoskwiniowym, wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń