Strona główna

środa, 14 listopada 2012

Małe przygotowania do zimy

Jako, że kocham wiosnę i lato mam nadzieję, że zima będzie łagodna i szybko minie. Przygotowania do chłodnych dni zaczęłam od poszukiwania sweterków, a przy okazji uzupełniłam małe braki kosmetyczne



Antyperspirant w aerozolu Sexy, Rexona
Używałam wielokrotnie w różnych wersjach i nigdy się nie zawiodłam.Ten ma rewelacyjny zapach!
Cena:8,99 zł

Szampon rozświetlający Ultra Douxe, Garnier
Szukałam czegoś do blond włosów i bez większego zastanowienia wpakowałam do koszyka właśnie ten. Niestety skład nie jest rewelacyjny.
Cena:7,99 zł

Suchy szampon do włosów do włosów normalnych i szybko przetłuszczających się, Isana
Świetny pomocnik, nie umyje nam włosów ale ładnie je odświeży. To moje drugie opakowanie i na pewno nie będzie ostatnie!
Cena:5,99 zł

Lakiery Colour&Go, Essence
Skusiłam się na 2 kolorki: 109 off to miami! i 125 absolutely blue. Nie miałam żadnego lakieru z odświeżonej serii ale byłam bardzo zadowolona ze starej więc jestem pełna optymizmu:)
Cena:6,59 zł


Krem do ciała z masłem shea i kakao, Isana
Zapach powala na kolana! To masełko to trochę wcześniejszy zakup i zdążyłam je już trochę poużywać- jest rewelacyjne! Niedługo napiszę recenzję :)
Cena: 8,99 zł

I moje małe zakupy ciuchowe




















Oba sweterki zakupione przez internet i oba muszę niestety zmniejszyć. Są dość długie- szczególnie ten po prawej (kolor przekłamany, w rzeczywistości jest morelowy). Ogólnie jestem z nich zadowolona, szkoda tylko, że na przesyłkę musiałam bardzo długo czekać.







Asymetryczny sweterek z dłuższym tyłem. Na zdjęciu widoczny jest wzór z pleców dzięki któremu ma w sobie to coś :)
Kolor jest bardziej intensywny i ma delikatną złotą nitkę. Cena też była fajna bo kosztował tylko 45 zł

4 komentarze:

  1. Ten asymetryczny sweterek jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:) Na żywo wygląda zdecydowanie lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masełko z isany przydałoby mi się :)


    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często jest w promocji ale i bez niej cena jest bardzo kusząca! A zapach idealny na zimowe wieczory... Polecam!:)

      Usuń