Strona główna

piątek, 30 listopada 2012

Zdenkowani październikowo - listopadowi

Jestem mile zaskoczona ponieważ udało mi się zużyć więcej produktów niż planowałam. Niestety nie obyło się bez bubli. A więc moje zużycie wygląda tak:
Tonik normalizujący Optimals, Oriflame
Jedyny plus jaki w nim znalazłam to wygodny rozpylacz. Brak uczucia odświeżenia, bubel!
Czy kupię ponownie? Nie

Woda miceralna do demakijażu twarzy i oczu, Bourjois
Ten produkt z pewnością będzie powtarzał się w moich denkach. Świetnie zmywa i nie podrażnia. Rewelacja za rozsądną cenę!
Czy kupię ponownie? Już kupiłam :)

Lakier do paznokci, Lm
Idzie do kosza nieużywany bo boje się pomalować nim paznokcie. Kupiłam ze względu na kolor jednak mam wątpliwości, że to co znajduje się w buteleczce to lakier do paznokci...  Śmierdzi starą farbą olejną i ma dziwną konsystencję.
Czy kupię ponownie? Nie

Lakier do paznokci Single, Butterfly
Dwie warstwy dają bardzo ładny efekt, nie jest super trwały ale cena przemawia na jego korzyść.
Czy kupię ponownie? Tak

Krem do stóp przeciw odciskom i zgrubieniom, Green Pharmacy
Nie sprawił, że moje stopy stały się idealne ale działał na tyle dobrze, że chętnie do niego wrócę. Szybko się wchłania.
Czy kupię ponownie? Tak

Płatki kosmetyczne, Lilibe Cosmetics
Często lądują w moim koszyku głównie ze względu na cenę. Nie mam nim nic do zarzucenia.
Czy kupię ponownie? Tak

Żel pod prysznic, Original Source
Bardzo lubię te żele ze względu na rewelacyjne zapachy! Ten pachnie jak truskawkowy shake. Nie przesusza mojej skóry.
Czy kupię ponownie? Tak, również inne zapachy

Woda toaletowa Sun, Oriflame
Lekki zapach idealny to torebki, używałam go latem a teraz wykończyłam resztkę. Nie jest zbyt trwały ale za to bardzo tani.
Czy kupię ponownie? Nie wiem

Woda toaletowa Muse, Oriflame
Bardzo się polubiliśmy, trwały ale nie duszący. Mam z nim miłe skojarzenia.
Czy kupię ponownie? Tak




Farba Color Naturals Bardzo bardzo jasny blond, Garnier
Pozazdrościłam pięknych włosów http://yesiwantyouback.blogspot.com/ i dlatego skusiłam się na tą farbę. Muszę przyznać, że bardzo się polubiłyśmy.
Czy kupię ponownie? Tak

Szampon z pszenicą i kokosem do włosów suchych i zniszczonych, Oriflame
Uwielbiam jego zapach. Działanie miał przeciętne ale nie wymagam cudów od szamponu.
Czy kupię ponownie? Nie wiem

Maska nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych Granat i aloes, Alterra
Fajny skład i działanie. Nie odbuduje włosów w ciągu kilku minut ale dobrze je nawilża. Mogłaby być nieco gęstsza.
Czy kupię ponownie? Tak

Olejek pielęgnacyjny Granat i awokado, Alterra
Stosuje tylko do włosów i sprawdza się rewelacyjnie. Teraz testuje inne wersje i są równie dobre. Czekam na nowe opakowanie z dozownikiem.
Czy kupię ponownie? Tak

Odżywka intensywne nawilżania, Ziaja
Zdecydowanie za słaba dla moich bardzo zniszczonych włosów.
Czy kupię ponownie? Nie

Szampon Babydream
Bardzo delikatny, idealny do codziennego mycia włosów i pędzli. A do tego ta cena... Cudo
Czy kupię ponownie? Tak

Mam nadzieję, że dalsze denkowanie będzie szło mi równie dobrze. A jak z waszymi zużyciami?

Emilka

2 komentarze:

  1. jak na dwumiesięczne denko to nie tak źle ;) original source..zapach kusi bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzięłam się za wykańczanie resztek więc kolejne denko będzie zdecydowanie większe :) Co do żeli z Original source to ich zapachy są tak kuszące, że nigdy nie wiem na który się zdecydować:)

      Usuń