Strona główna

sobota, 8 grudnia 2012

Skuszona przez Rossmann.. :)

Od 22 do 28 listopada w drogeriach Rossmann wszystkie kosmetyki kolorowe przecenione było o 40%. Takie akcje to fajna okazja na uzupełnienie braków. Ja nie potrzebowałam nic konkretnego ale nie mam za dużo kolorowych kosmetyków więc mogłam sobie pozwolić na zakup kilku produktów. Nie kupiłam nic szczególnie drogiego a dzięki promocji mój portfel za bardzo nie ucierpiał:)
Niestety nie zostawiłam paragonu i nie będę mogła podać wam cen:(


Tusz do rzęs Studio Lash Instant volume, Miss Sporty- słyszałam o nim wiele dobrego więc jako pierwszy trafił do moje koszyka, użyłam 2 razy i efekt bardzo mi się spodobał a liczę na to że gdy podeschnie będzie jeszcze lepszy.
Brązowy żel stylizujący do brwi, Wibo- delikatny efekt odpowiedni do moich jasnych brwi, na razie jest ok.
Tasty Lips 51G, Manhattan- chciałam kupić pomadkę w kremie ale były już wykupione więc skusiłam się na błyszczyk.
Eye liner Studio Lash, Miss Sporty- jeszcze nie wypróbowany


Od lewej: żel stylizujący do brwi Wibo, błyszczyk Manhattan,szminka Rimmel, eye liner Miss Sporty







































Lasting Finish Lipstick 070 Airy Fairy, Rimmel- Znana chyba wszystkim, kilka razy chciałam ją kupić ale zawsze w jej miejscu była pustka. Kolor jest śliczny a do tego pięknie pachnie. Mam tylko nadzieję, że nie wysuszy mi moich problematycznych ust.



Ze wszystkich kosmetyków jestem bardzo zadowolona :) Żałuję, że na promocję wybrałam się ostatniego dnia choć może to i lepiej... ;)

Emilka

4 komentarze:

  1. Z Airy Fairy na pewno będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle słyszałam o tej pomadce z Rimmela, muszę jej kiedyś spróbować!

    OdpowiedzUsuń