Strona główna

niedziela, 24 lutego 2013

Chwila niedzielnego lenistwa :)

Niedziela to dzień, w którym mogę wreszcie trochę odetchnąć. Niestety, z uwagi na studia, nie wszystkie weekendy mam wolne. W tym tygodniu na szczęście mogłam pozwolić sobie na chwilę słodkiego lenistwa w towarzystwie małych umilaczy:)

 Kawa to warstwowe latte z waniliowym syrpem wykonane przez mojego ukochanego :)
Natomiast ciacho to WZ-tka z kremem śmietanowym, którą upiekłam z przepisu znalezionego na jednym z kulinarnych blogów. Pyszna i prosta w wykonaniu
Wszystko smakuje dużo lepiej niż wygląda! Sama przyjemność :)

A jak wam minął weekend?

Emilka

4 komentarze:

  1. Nie pamiętam kiedy ostatnio jadłam wz-etkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. No i zrobiłam się głodna :P
    Ja niestety się rozchorowałam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie było pyszne :) Ja już jestem po pierwszych szczotkowaniach i nic nie podrażniła jeszcze :P Zobaczymy co dalej :P

    OdpowiedzUsuń