Strona główna

środa, 27 lutego 2013

Zakupy, recenzje BingoSpa i podziękowania.

Pewnego dnia w pracy, zupełnie przypadkiem natrafiłam na sklep internetowy Bingo Spa - link.
Pierwsze co przykuło moją uwagę były atrakcyjne ceny i naturalne składniki w składach kosmetyków. Poczytałam kilka recenzji na wizaz.pl i ot, co wybrałam :



Żel pod prysznic z Minerałami z Morza Martwego, Pu-Erh i Magnezem 300ml
Żel już po pierwszym użyciu podbił moje serce!
 
+ wspaniały zapach, który relaksuje i pobudza zmysły!
+ wydajny - strasznie się pieni!
+ cena - normalna jego cena to 5,60, ja kupiłam go w promocji za 2,50!
+ poręczne i pojemne opakowanie (300ml)
+ trwały zapach utrzymujący się jeszcze przez długi czas po wyjściu z kąpieli.

Minusów: brak. 
Jest po prostu idealny!

Czy kupię ponownie? Oczywiście!


Kwas salicylowy 100% 50g
O tym kwasie napiszę osobny post, ponieważ to bardziej rozległy temat :)
Niestety nie wiadomo czemu, na razie nie ma go w sprzedaży.

Drobnoziarnisty peeling błotny do twarzy z kwasami owocowymi AHA 100g
Jeden z lepszych peelingów do twarzy jakie miałam :)



+ wydajny
+ bardzo dobrze złuszcza
+ nie ściąga skóry twarzy po zmyciu

- rozmazuje się podczas zmywania 

Czy kupię ponownie? Kiedyś na pewno.

Kolagen do mycia i pielęgnacji włosów 1000ml

+ zapach - przypomina mi zapach szamponu "Familijny", którym mama myła mi włosy w dzieciństwie.

- nie poręczna butelka - przydałaby się pompka
- bardzo gęsty
- niestety obciąża moje włosy, po umyciu zwykłym szamponem na drugi dzień nie mam tłustych włosów, natomiast po umyciu włosów kolagenem są świeże ale przez jeden dzień - rano a nawet wieczorem - już są tłuste! :(

Czy kupię ponownie? Na pewno nie, choć miło było poczuć zapach i cofnąć się w czasie.


Jestem zadowolona z zakupów - pomijając kolagen - jestem ciekawa innych kosmetyków, jeżeli któraś z Was stosowała jaki kolwiek to piszcie w komentarzach :)

Chciałam również podziękować kochanej Emilce, która przez cały czas czuwała nad blogiem i pisała posty dla Was - gdyby nie ona, blog by się tak prężnie nie rozwijał. 
Dziękuję Siostro :*

A Was serdecznie pozdrawiam!

Kasia.   






6 komentarzy:

  1. Stosuje, lubię ale nie wszystkie. Mam kolagen do ciała i też narzekam, że nie ma pompki bo ciężko z niego coś wydostać.
    Ten sklep robi wielką akcję testowania dla blogerek raz na kwartał, więc możesz się zgłosić.

    OdpowiedzUsuń
  2. ten żel już mi odpowiada :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pewnością kupię ten peeling do twarzy - tyle osób go wychwala :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam peeling i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Peeling jest baaaardzo dobry! A co do testowania, to będę śledzić. Jestem ciekawa innych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tych produktów nie miałam, ale miałam inne, o których możesz poczytać na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń