Strona główna

sobota, 29 września 2012

Denkowcy

Projekt denko rozpoczęłam jeszcze zanim wpadłyśmy na pomysł prowadzenia bloga i niestety duża część opakować wylądowała w koszu. Produkty, które udało mi się wykończyć w ostatnim czasie są głownie produktami do włosów i niestety z większość z nich byłam średnio zadowolona...Przedstawię każdego z nich w kilku słowach:

Lakier super mocne utrwalenie aż do 24 godzin, włosy  średniej długości, WELLA
Nazwa bardzo zachęca niestety moich włosów nie utrwalał a gdy próbowałam ratować się większą ilością sprayu, bardzo je sklejał. Miałam z nim małą przygodę i zakrętka całkiem się połamała a lakier stał się bardzo nieestetyczny i zaczął rdzewieć (!), nigdy nie spotkałam się z czymś takim i mam nadzieję, ze już więcej nie spotkam.


Kuracja wzmacniająca do włosów przetłuszczających się ze skłonnością do łupieżu i wypadania, Rzepa, JOANNA
Niestety nie mogę o niej wiele powiedzieć bo nie stosowałam jej regularnie. Producent zaleca używanie minimum 3 razy w tygodniu, u mnie było raz na tydzień lub dwa. Mam jeszcze jedno opakowanie i zamierzam sprawdzić jego działanie stosując tak jak należy ale dopiero po kuracji Jantarem. Swoją drogą, zastanawiam się czy nie przelać wcierki Jantar do opakowania do Rzepie bo aplikator jest świetny.

Odżywka Silicone Free repair & fullness, SYOSS
Gdyby nie to, że nie lubię wyrzucać kosmetyków to już dawno wylądowałaby w koszu! Znośny zapach i duże opakowanie to jej jedyne plusy. Nie robiła z moimi włosami praktycznie nic nawet nakładana w dużych ilościach. Po jej użyciu musiałam nakładać tonę odżywki bez spłukiwania żeby jakoś rozczesać włosy. Nigdy więcej!


Gliss Kur Ekspresowa odżywka regeneracyjna, SCHWARZKOPF
Do zakupu zachęciła mnie informacja: z 3x koncentracją kompleksu płynnej keratyny. Nie spodziewałam się cudów i takowych nie było . Ładny, słodkawy zapach długo utrzymywał się na moich włosach, a w razie problemów z rozczesaniem mogłam na nią liczyć. Czy kupię ponowie? Raczej nie chyba, że w super promocji.

Na koniec jedyny produkt z kolorówki:
Lakier do paznokci Single, BUTTERFLY
Kupiony za mniej niż 2 zł ale na prawdę fajny lakier. Kolor neonowego różu często gości na moich paznokciach, głownie latem. Niestety ma jeden duży minus, pędzelek jest zdecydowanie za krótki! Sięga zaledwie do połowy opakowania przez co lakieru nie można zaliczyć do wydajnych ale cena rekompensuje wszystko. Krycie i trwałość nie powalają na kolana ale niejeden droższy lakier znikał z moich paznokci dużo szybciej. Jeśli jeszcze uda mi się go dopaść to na pewno będzie mój! :)




Czekamy na propozycje postów jakie chcecie przeczytać na naszym blogu:)

Emilka.

2 komentarze: