Strona główna

poniedziałek, 17 września 2012

Zakupy początku września

Wrzesień- czas, kiedy po letnim rozluźnieniu, wracamy do rzeczywistości :( Dlatego trzeba ten czas sobie troszeczkę umilić a co lepiej poprawia humor kobiety niż zakupy?  Zakupów we wrześniu z pewnością będzie więcej zarówno tych kosmetycznych jak i ubraniowych.

Tak jak w poprzednim poście wspomniała Kasia, obie zrobiłyśmy już zakupy biżuteryjne, o których post już niebawem!



Odżywka do włosów i skóry głowy Jantar, FARMONA
Jako włosomaniaczka prędzej czy później musiałam się na nią skusić. Producent obiecuje nam zahamowanie wypadania włosów, stymulacje ich wzrostu i odżywianie. Zaleca codziennie wcieranie w skórę głowy przez 3 tygodnie, kilkudniową przerwę i rozpoczęcie kolejnej kuracji. Mam nadzieję, że z systematycznością będzie lepiej niż w przypadku kuracji wzmacniającej z Joanny (napiszę o niej więcej w projekcie denko). Namówiłam na nią również Kasię i zamówiłyśmy od razu po 2 sztuki. Szkoda że jest tak trudno dostępna stacjonarnie. Z pewnością damy wam znać jak sprawdziła się u nas! Przed zakupem warto zajrzeć tutaj: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=5902&next=1
Cena: ok 10 zł

Odżywka wzmacniająca z diamentami, EVELINE
Aktualnie używam odżywki 8 w 1 z tej samej firmy (recenzja wkrótce). Mam jej jeszcze 1/3 ale dałam się skusić promocji i kupiłam tym razem serię z diamentem. Na razie leży w szafce żeby nie kusić :) Mam nadzieję, ze się sprawdzi i będzie moim kolejnym hitem!
Cena: 10 zł

Olejek do masażu Migdały i papaja, ALTERRA
Kupiłam, gdy wyczytałam na blogach, że ma zostać wycofany i nie żałuję bo na pewno się przyda. Olejku używam tylko do olejowania włosów, nakładam go na noc a rano zmywam szamponem i nakładam odżywkę. Daje efekt odżywionych i wygładzonych włosów. Liczę na to, że przy dłuższym stosowaniu pomoże mi podreperować moje włosy, które aktualnie są w strasznym stanie:(
Cena: ok 14 zł

Odżywka wygładzająca, ISANA
Aż sama jestem w szoku, ale jest to moje pierwsze opakowanie. Używałam już dziesiątek różnych produktów ponieważ bez odżywki moich włosów nie da się rozczesać. Do zakupu Isany zachęciły mnie opinie dziewczyn na blogach i cena oczywiście. Nie mogłam się doczekać na promocję i kupiłam ją za zawrotną cenę 5 zł. Użyłam 2 razy i mogę powiedzieć tylko jedno: WOW! :)
Cena: 5 zł

60 sekundowa maseczka z olejkiem arganowym, MARION
Szukałam produktów z tej firmy ale z serii malinowej, niestety nic nie znalazłam więc skusiłam się chociaż na nią. Trochę sceptycznie do niej podchodzę ale może akurat stanie się moim ulubieńcem.
Maseczka ma wystarczyć na 2 aplikacje. Efekty opiszę niedługo!
Cena: 1,99 zł

Emilka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz