Strona główna

niedziela, 23 września 2012

Post paznokciowy:)

Dzisiaj postanowiłam przedstawić wam pierwszy lakier z mojej wciąż rozrastającej się kolekcji :)
Będzie to Colour & Go Ultimate Pink marki Essence. O dziwo jest to mój jedyny lakier z tej serii i nie mam pojęcia jak to się stało bo bardzo się polubiliśmy i chętnie przekonałabym się czy pozostałe są równie dobre. Kolorek to intensywny róż ale nie bardzo neonowy. Schnie w mgnieniu oka! Zanim pomaluję pazurki u prawej ręki te u lewej są już suche.
 Opakowanie: mała buteleczka (5 ml) pozwala zużyć lakier do końca. Pędzelek nie jest ani za szeroki ani za wąski. Malowanie nim jest dziecinnie proste!
 Drugie zdjęcie lepiej oddaje jego kolor (bardzo przepraszam, za słabą jakość zdjęć)
Wystarczy jedna warstwa lakieru więc jest on idealny "na szybko". Szkoda, że mój jest na wykończeniu, jestem bardzo ciekawa czy w nowej wersji będzie on równie dobry.
Cena:ok 5 zł

Emilka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz