Strona główna

poniedziałek, 24 września 2012

Nowości

Tym razem moje zakupy oparły się przede wszystkim na nowościach. Mam jednak nadzieję, że niejeden z nic zostanie ze mną na dłużej :) Teraz muszę skupić się denkowaniu i zakupach ubraniowych bo zima już o sobie przypomina.
Trzy z produktów zakupiłam w małej drogerii. Czy wy też sądzicie, że czym mniejsza drogeria tym fajniejsze kąski?:)

Naturia. Maseczka regenerująca z lnem i rumiankiem. JOANNA
Kupiłam na wypróbowanie głównie dlatego, że producent zaleca ją do włosów rozjaśnianych. Lubię produkty Joanny a za taką cenę warto wypróbować. Pojemność 250 g.
Cena: 7 zł

Serum wygładzająco- regenerujące do końcówek włosów z miodem i proteinami mlecznymi, JOANNA
 Używam balsamu do włosów z tej serii i jestem z niego bardzo zadowolona. Mam nadzieję, że podobnie będzie z tym serum. Opinie na wizażu są podzielone i możecie je zobaczyć tutaj: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=19082
Cena: 9,80 zł

Żel głęboko oczyszczający Normaderm, VICHY
Jedyny produkt, który nie jest dla mnie nowością, miałam kilka próbek i fajnie się u mnie spisywał.
Mam nadzieję, że pomoże mi w walce z niedoskonałościami. Chciałam kupić 200 ml ale kosztował tyle samo co 400 ml więc wybrałam ten większy.
Cena: 36,99 zł
 Szampon i odżywka wymarzona objętość, TIMOTEI
Nowości od Timotei ciekawiły mnie od jakiegoś czasu więc gdy zobaczyłam zestaw w takiej cenie, nie mogłam się oprzeć:) Muszą poczekać na swoją kolej ale mam co do nich dobre przeczucia, ładnie pachną i są bez parabenów i siliconów!
Cena: 6,99 zł za komplet

 Lakier do paznokci Air Flow, BELL
Lakier również jest z Biedronki i na przecenie kosztował niecałe 4 zł więc musiałam się na niego skusić :) Już go wypróbowałam i jestem mile zaskoczona. Mam go na paznokciach już 4 dni i wciąż wygląda ładnie.
Cena:3,79






Intensywnie nawilżający krem do rąk-spray, PALOMA
Nigdy nie miałam kremu w tej formie i muszę przyznać, że jestem nim zachwycona! Moje ręce nie są bardzo suche więc nie mogę powiedzieć czy faktycznie jest intensywnie nawilżający. Ma rzadką konsystencję i bardzo szybko się wchłania. Pięknie pachnie! Nie miałam wcześniej produktów z tej firmy ale na pewno na jakiś się skuszę.
Cena : 9,80 zł

Żel do powiek i pod oczy ze świetlikiem i rumiankiem, FLOS- LEK
To mój pierwszy żel pod oczy. Słyszałam o nich wiele dobrego i od dawna miałam go na zakupowej liście. Na razie czeka na swoją kolej ale już niedługo go wypróbuje.
Cena 7,49 zł


Kąpiel odbudowująca włosy, MARION

Ocet z malin? Brzmi bardzo zachęcająco! Widziałam ten produkt na kilku blogach i dziewczyny były zachwycone więc i ja postanowiłam go zakupić. Niestety ciężko było go dostać. Trochę się przestraszyłam, bo na opakowaniu jest napisane, że wystarcza na 5 zastosowań. Na szczęście użyłam go raz i na pewno nie zużyłam 1/5. Zapach jest cudowny a do tego nie ma SLS, SLES i parabenów. Gdy zużyje cały produkt, napiszę recenzję :)
Cena: 9,00 zł




Antyperspirant przeciw intensywnemu poceniu, VICHY

Ma świetne opinie na wizażu:http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=4100 , niestety jest dość drogi i na pewno nie zdecydowałabym się na niego w regularnej cenie. Swój kupiłam w promocji w Super-Pharm przy zakupach powyżej 30 zł. Jeszcze go nie używałam, wiem jedynie, że ma bardzo przyjemny zapach.
Cena:16,99 zł

Pozdrawiam was ciepło :)
Emilka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz