Strona główna

środa, 16 stycznia 2013

Kolejny spóźniony post czyli chwalę się prezentami:)

Ten post powinien pojawić się na blogu już 3 tygodnie temu ale czas od świąt zleciał mi tak szybko, że czuję się jakby był jeszcze grudzień...
Mimo to postanowiłam, że muszę (!!!) znaleźć czas na prowadzenie bloga i na napisanie zaległych postów bo mam mnóstwo pomysłów na kolejne:)

Wracając do tematu, pod choinką znalazłam kilka ciekawych dodatków z których bardzo się ucieszyłam:)



Najbardziej zaskoczył mnie piękny notes z Mohito, oglądałam go będąc na zakupach ale wydawał mi się za drogi, mój TŻwykazał się i notes jest mój! :)
Kolejny trafiony prezent od mojego TŻ to torebka również z Mohito. Akurat torebki z tego sklepu podobają mi się wszystkie, bez najmniejszego wyjątku!  Zachwycają mnie w niej złote elementy i delikatny kolor :)


Kołnierzyk to fajny element, który doda uroku każdej stylizacji, zwykła bluzka czy sukienka staje się hitem sezonu :)


Zegarek widziałam w wielu stylizacjach na niejednym blogu i choć nie jestem przyzwyczajona do tego, że mam coś na ręce to ten zegarem często zakładam. Oczywiście musiałam zmniejszyć bransoletę ale do tego jestem już przyzwyczajona:)

Chyba byłam grzeczna... ;)

Pozdrawiam was ciepło:)
Emilka



13 komentarzy:

  1. Piękne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kołnierzyk i zegarek bombowe! TŻ się spisał, brawa dla niego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prezenty, zazdroszczę:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kołnierzyk jest boski! Marzy mi się taki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny zegarek *_* sama bym chętnie taki nosiła :)

    Kochana - bardzo dziękuję za zgłoszenie się do mojego rozdania, jednak musiałam wprowadzić aktualizację do regulaminu - szczegóły tutaj http://makiazas23.blogspot.com/2013/01/rozdanie-wygraj-50z-na-zakupy-w.html#comment-form Mam nadzieję, że to nie problem, bardzo przepraszam za zamieszanie :*

    miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny
    http://vivalaglam96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudeńka! :)
    wszystko po kolei jest po prostu piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam pytanie... jak zmniejszyłaś tą bransoletę? dałaś radę sama?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmniejszyłam ją u zegarmistrza, to koszt kilku złotych :)

      Usuń
  9. chcesz moze sprzedac ten organizer z mohito? dam tyle co za nowy:))

    OdpowiedzUsuń