Strona główna

poniedziałek, 28 stycznia 2013

Mięta od Bell- Air Flow Lotus Effect

Dzisiaj paznokciowy post na szybko:)


Lakier Bell kupiłam w Biedronce za niecałe 4 zł i pisałam o nim kilka słów w tym poście.

Malowanie paznokci zaczynam od nałożenia warstwy odżywki Eveline 8w1. Bardzo się lubimy!
Kolejna warstwa to lakier Bell, wystarcza jedna warstwa dla idealnego krycia.
Na koniec kropelki przyspieszające wysychanie lakieru bo nigdy nie mam czasu czekać:)


 Pędzelek nie jest idealny, mógłby być odrobinę szerszy ale płytka moich paznokci jest dość wąska więc mi on odpowiada.



Lakier jest bardzo trwały, ściera się delikatnie na końcach po około 4
dniach. Nie ma mowy o odpryskach.

 Niestety na buteleczce nie znalazłam numeru, pewnie był on na opakowaniu, które wyrzuciłam od razu po zakupie.

Za to kolor  jest obłędny! Latem na pewno bardzo często będzie na moich paznokciach ale jak widać chętnie sięgam po niego również teraz:)



Pozdrawiam
Emilka



Uwaga! Wyniki pierwszego blogowego rozdania opublikujemy w piątek lub sobotę! :)

22 komentarze:

  1. świetny kolorek :)
    u mnie te bell stoi po jakieś 6 zł więc u Ciebie niezła taniocha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go mam i bardzo lubię :) A kupiłam bez dodatkowego opakowania i też nie mam oznaczenia żadnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szkoda bo po numerku zawsze łatwiej znaleźć :)

      Usuń
  3. Ładna mięta, ja trochę się obawiam nosić takich kolorów, ale u Ciebie wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam takie kolorki, również jeśli chodzi o ubrania :)

      Usuń
  4. Śliczna ta mięta! Zupełnie inny odcień w buteleczce niż na pazurkach;) Nie wiem kiedy ja takie długie uchoduje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, muszę przyznać że pozytywnie mnie zaskoczył ten lakier:)

      Usuń
  5. Kolor rzeczywiście jest obłędny. !
    a twoje pazurki, są cudowne... ale zresztą, na nich to chyba każdy kolor będzie wyglądać fenomenalnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Też kupiłam te lakiery w biedronce ale ciemny róż i czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale taniutko dorwałaś tą mięte;) u mnie też zawsze bell 6zł;( może to nie dużo, ale jakoś zawsze coś ważniejszego jest na liście i brakuje kaski albo koloru;( ehh, lubie tą firmę;) piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny lakier z bell, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolor lakieru! Niestety, w mojej Biedronce przeważały lakiery różowe i czerwone :(

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny kolorek , kiedyś miałam duuzo lakieró w odcieniach mięty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne mięta ...wspomnienie minionego lata....
    Bardzo zadbane pazurki !!!

    Zespół PRESTIGE Magazyn

    OdpowiedzUsuń