Strona główna

niedziela, 20 stycznia 2013

Rossmann znowu kusi! -40% na podkłady

Niedawno w Rossmannie można było kupić wszystkie produkty do makijażu -40% taniej. Z promocji skorzystało chyba większość blogerek i ja też dałam się skusić na małe zakupy klik.
Tym razem promocja obejmować ma wszystkie podkłady (oprócz Lovely) i trwać od 20 stycznia czyli od dzisiaj do 27 stycznia.

Mój podkład z Sorayi (bubel!) jest na szczęście na wykończeniu a podkład Oriflame też zbliża się do końca więc mogę zaszaleć;)

Zastanawiam się nad dwoma podkładami tj healthy mix Bourjois i nad Rimmel match perfection.
A wy skusicie się na coś? Może coś mi polecicie?:)


Pozdrawiam was ciepło 
Emilka

10 komentarzy:

  1. Ja mam problem, bo nie wiem który wybrać podklad. Waham się pomiędzy bourjois healthy mix a rimmel match perfection :D ale znając mnie to kupię dwa i do końca miesiąca będę spłukana :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście bardzo lubię podkład Rimmel match perfection, ale w słoiczku :) Genialny jest :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd taka informacja? :)
    Bo z tego co widziałam w aktualnych gazetkach to są promocje ale -20% na wybrane podkłady ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro planuję zakupy, szukam jakiegoś rozświetlającego podkładu, możesz coś polecić?
    Pozdrawiam A. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam dużego doświadczenia w podkładach rozświetlających bo używam tych bardziej matujących ale słyszałam wiele dobrego o Wake Me Up Rimmela:)

      Usuń
  5. Znów promocja, jak ja o kocham :d Dziękuję za inf :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę Ci polecić podkład Maybelline Affinitone, są bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń