Strona główna

poniedziałek, 18 marca 2013

Poniedziałkowy haul

W oczekiwaniu na wiosnę wstąpiłam do drogerii po małe uzupełnienie braków. Postanowiłam też zacząć intensywnie dbać o włosy. Mam nadzieje, że kilka nowości, które zakupiłam w aptece bardzo  mi w tym pomogą :)

Największe nadzieje pokładam w tabletkach Calcium Pantothenicum. Chciałam kupić je już dawno ale nigdzie nie mogłam ich dostać. Jestem ciekawa jak zadziała u mnie kozieradka... Chyba bardziej liczę na zwiększenie objętości włosów niż na przyspieszenie ich wzrostu ale najlepiej gdyby udało się i to i to :) Muszę pamiętać i systematyczności a z tym u mnie niestety ciężko.


Kupiłam też kilka wiosennych ubrań. Może zamieścimy na naszym blogu outfity? Co wy na to? :)


Emilka

17 komentarzy:

  1. outfity to dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że pogoda się poprawi i będziemy mogły zrobić ładne zdjęcia :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja chyba jestem dziwna bo efektów picia nie widzę ale lubię jej smak :)

      Usuń
  3. oo kremik z anidy, dobry do kremowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z taką myślą po niego sięgałam :)

      Usuń
  4. ale dużo kosmetyków:)))))))))))
    jak spisuje się szmpon nivea???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze oczyszcza ale niestety nie zwiększa objętości ;/

      Usuń
  5. Lubię uzupełnianie braków :) lakier śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe zakupy, błyszczyk fajnie wygląda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kozieradkę również zaczęłam używać od pewnego czasu :)
    Zaparzam sobie, przecedzam do pojemniczka z atomizerem i stosuje na skórę głowy i twarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ale mnie jej zapach skutecznie zniechęca do stosowania ;/

      Usuń
  8. Ja także muszę bardziej zadbać o włosy,bowiem kuracja jaką stosuję doskonale się sprawdza. Ale może powinnam dołączyć coś jeszcze.....

    OdpowiedzUsuń
  9. Też muszę kozieradkę zakupić :) a outfity to dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Otagowałam Cię: http://curlycrazywoorld.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog-po-raz-trzeci-i.html
    Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń