Strona główna

sobota, 30 marca 2013

Przygotowujemy się do wiosny! :)

Choć za oknem wciąż śnieg a zima nie odpuszcza mam nadzieję, że  już niedługo wiosna wynagrodzi nam wszystko pięknym słońcem i wysoką temperaturą...

 Najwyższy czas zadbać o to, by zadbać o ciało a przy okazji również o samopoczucie.
Oto mój wiosenny niezbędnik:



Są to przykładowe produkty, które akurat mam i lubię. Każda z was pewnie ma taki zestaw swoich ulubieńców pielęgnacyjnych.

Co znajduje się w moim zestawie? Przede wszystkim nawilżacze, nie tylko skóry ale także włosów.
A więc kremujemy, kremujemy i jeszcze raz kremujemy! Wszystko co się da i wszystkim co się da! Odżywiamy naszą skórę i przygotowujemy ją na pierwsze promyki słońca.

Musimy  pamiętać o dbaniu o siebie od środka, pijmy dużo wody mineralnej a słodycze zastąpmy owocami i warzywami. Możemy również  zaopatrzyć się w suplementy diety, choć ja wciąż mam problem z systematycznością i przypominam sobie o nich raz na kilka dni...


I coś co kompletnie zaniedbałam w czasie zimy czyli ćwiczenia. Od przyszłego tygodnia planujemy z Kasią powrót na siłownię. Zawsze najgorzej jest zacząć, mam nadzieję, że motywacji wystarczy nam na dłużej niż na jeden dzień :)

W między czasie warto spróbować swoich sił w domu i poćwiczyć np. z Mel B



A teraz czekamy na wiosnę! :)


Emilka

15 komentarzy:

  1. O tak! Nawilżać skórę trzeba :)
    I muszę zadbać żeby więcej wody pić :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pije dużo przy ćwiczeniach ale niestety za rzadko ćwiczę... :)

      Usuń
  2. oliwka Hipp podobno jest bardzo dobra, ale jeszcze nie miałam okazji jej wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo stała na mojej półce a teraz mam dla niej mnóstwo zastosowań i bardzo się polubiłyśmy! :)

      Usuń
  3. Faktycznie, wiosna już niedługo, czas zadbać o siebie :) Muszę też już zacząć przygotowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te ćwiczenia są ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię olejować włosy oliwką Hipp;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja piję dużo wody(ciąąąąągle che mi się pić).
    Mam ta oliwkę z Hipp'a i dobrze sprawdza się do włosów, a do ciała aż wstyd się przyznać, nawet nie użyłam ani razu, chociaż buteleczka już się skończy! Chyba wypróbuję, bo i cena zachęcająca i dostępność i skład i działanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie to mleczko garniera ale w wersji do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ćwiczę od tygodnia z Ewą. Z siłowni zrezygnowałam, bo trener zaczął mnie podrywać :P
    Dużo słyszałam o tej Mel B zaraz zobaczę co ciekawego proponuje

    OdpowiedzUsuń
  9. oj widze ze ktos ma do nadrobienia kilka miesiecy w blogowaniu :P

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Alterra jest najlepsza;) a mel B uwielbiam:) o wiele lepsza niż Chodakowska:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę się doczekać wiosny. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kiedyś ten balsam garnier, ale wcale mi nie podpasował.

    OdpowiedzUsuń