Strona główna

piątek, 8 marca 2013

Doskonała maseczka!

Nie lubię maseczek do twarzy ale staram się ich używać raz na jakiś czas.
Mam wrażenie, że zupełnie nic nie robią z moją twarzą, używałam wielu maseczek ale nigdy nie trafiłam na taką, która pozostawiłaby po sobie jakiś efekt.
Ostatnio tchnęło mnie na zakup w Avonie. Maseczki Planet Spa były przecenione, więc postanowiłam wrócić do poszukiwań "efektownej maseczki".

Maseczka do twarzy z glinką z Tureckiej Łaźni Termalnej Rhassoul.


To co ta maseczka robi z moją twarzą jest naprawdę zadziwiające!

Gdy nakładamy ją na twarz ma ona nieciekawy, budzący skojarzenia brązowy kolor, który zmienia nas w murzyna...

  ...ale po chwili gdy powoli wysycha zamienia się w ślicznie różową skorupkę.



Najlepszy jest efekt: twarz doskonale odżywiona, gładka w dotyku i nawilżona!!!

Jednym słowem naprawdę wspaniała i jeżeli wszystkie maseczki Planet Spa są równie dobre to odkryłam nowe zajęcie - tesowanie maseczek z owej edycji!

Kasia.

6 komentarzy:

  1. zgadzam się te maseczki są świetne :P

    OdpowiedzUsuń
  2. mam kilka maseczek z tej seri i je lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś używałam maseczek z tej serii i lubiłam
    ale zaczęły mnie uczulać niestety...

    OdpowiedzUsuń
  4. mam i lubię, nawet bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha przezabawnie się prezentuje :-)) no ale skoro skuteczna... to trzeba spróbować :-)!
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam :)
    Ja jestem zadowolona ze wszystkich maseczek Planet SPA z Avonu. Jednak najbardziej polecam z tej serii maseczkę błotną!! :) Zapraszam na moją nową recenzję! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń