Strona główna

sobota, 2 marca 2013

Zakupy z Golden Rose i miłość do Jolly Jewels

Jolly Jewels to nowa seria lakierów do pazokci, która podbiła blogowy świat.  23 cudne kolorki, którym ciężko się oprzeć. Niestety w moich okolicach nie ma stoiska GR, zdecydowałam się więc na małe zakupy przez internet.


Skusiłam się również na piękną mięte serii Paris (kolor 236). Lakiery z tej serii miałam już wcześniej i byłam z nich bardzo zadowolona więc jestem niemal pewna, że ten też mnie nie zawiedzie.
Cena 5,50




Nigdy wcześniej nie miałam szminki od GR ale kolory były tak ładne a cena tak niska, że ciężko było zdecydować się na jedną. Wybrałam kolor 104 z serii Classics. Nie wiem czy zdecydowałabym się na ten kolor będąc w drogerii ale na ustach okazał się rewelacyjny.
Cena 8,50

I moja nowa miłość czyli lakier Jolly Jewels w numerku 110


Wystarczy jedna warstwa lakieru by ładnie pokryć płytkę paznokcia a do tego błyskawicznie wysycha!

Jolly Jewels 110
 Efekt baaaardzo mi się spodobał i na pewno będzie często  gościł na moich paznokciach:)
Cena 10,90


Pozdrawiam was ciepło
Emilka

15 komentarzy:

  1. piękne lakiery :)
    ale masz piękne dluuuugie paznokcie *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! To dzięki odżywce Eveline:)

      Usuń
  2. Piękne paznokcie :) lakier jest bajkowy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. lakier Jolly Jewels - rewelacja! ślicznie się prezentuje :)

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te lakiery są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam Jolly, ale patrząc na innych blogach sceptycznie do nich podchodziłam, ale ten Twój 110- po prostu wow! :) Taki optymistyczny wiosenny zestaw kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten lakier wygląda jak kolorowy maczek:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Błagam nawet mi go nie pokazuj :P Ostatnio szukałam stoiska GR podczas zakupów w Maksimusie, bo rzekomo miał tam być, ale za nic w świecie nie mogłam go znaleźć. Wszyscy cieszą się GR tylko nie ja ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny lakier!
    Pozdrawiam A. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny ten lakier z Golden Rose! :)

    OdpowiedzUsuń